Zwrot
- Aby dokonać zwrotu produktu, wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się pod jednym z poniższych linków.
- Nie musisz podawać powodu zwrotu, jednak jeśli to zrobisz, będzie to dla nas bardzo cenna informacja.
- Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki z zamówieniem.
- Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić koniecznie w oryginalnym opakowaniu. Dołącz do paczki uzupełniony formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć. Zwracany towar powinien być nienaruszony, w terminie przydatności do spożycia.
- Paczkę ze zwracanym produktem prześlij na adres: „Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie” z dopiskiem "Dział Marketingu, zamówienie nr ..., Sklep MLEKOVITKA".
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś podczas składania zamówienia.
Reklamacja / Rękojmia
- Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie z dopiskiem „Dział Marketingu, zamówienie nr ….., Sklep MLEKOVITKA”, podając odpowiedni numer zamówienia lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@mlekovitka.pl.
- Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
- Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
- W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
- Formularz reklamacji jest dostępny na stronie: https://mlekovitka.pl/content/9-zwroty-i-reklamacje