Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Ustawienia cookies możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej

baner_zwroty_reklamacje

Zwrot

  • Aby dokonać zwrotu produktu, wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się pod jednym z poniższych linków.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu, jednak jeśli to zrobisz, będzie to dla nas bardzo cenna informacja.
  • Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki z zamówieniem.
  • Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić koniecznie w oryginalnym opakowaniu. Dołącz do paczki uzupełniony formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć. Zwracany towar powinien być nienaruszony, w terminie przydatności do spożycia.
  • Paczkę ze zwracanym produktem prześlij na adres: „Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie” z dopiskiem "Dział Marketingu, zamówienie nr ..., Sklep MLEKOVITKA".
  • Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś podczas składania zamówienia.

Reklamacja / Rękojmia

  • Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
  • Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556 – 576 Kodeksu Cywilnego. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami rękojmia zostaje wyłączona.
  • Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie z dopiskiem „Dział Marketingu, zamówienie nr ….., Sklep MLEKOVITKA”, podając odpowiedni numer zamówienia lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@mlekovitka.pl.
  • Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  • Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni.
  • W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  • Formularz reklamacji jest dostępny na stronie: https://mlekovitka.pl/content/9-zwroty-i-reklamacje   

Załączniki do pobrania: