Zwrot
- Aby dokonać zwrotu produktu, wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który znajduje się pod jednym z poniższych linków.
- Nie musisz podawać powodu zwrotu, jednak jeśli to zrobisz, będzie to dla nas bardzo cenna informacja.
- Zwrotu towaru możesz dokonać w ciągu 14 dni od otrzymania paczki z zamówieniem.
- Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić koniecznie w oryginalnym opakowaniu. Dołącz do paczki uzupełniony formularz odstąpienia od umowy. Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć. Zwracany towar powinien być nienaruszony, w terminie przydatności do spożycia.
- Paczkę ze zwracanym produktem prześlij na adres: „Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie” z dopiskiem "Dział Marketingu, zamówienie nr ..., Sklep MLEKOVITKA".
- Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś podczas składania zamówienia.
Reklamacja
- Prześlij krótki powód reklamacji wraz ze zdjęciami wadliwego towaru na adres e-mail: kontakt@mlekovitka.pl Koniecznie podaj numer zamówienia.
- W ciągu 14 dni na Twój adres e-mail prześlemy wstępną opinię i ewentualne dalsze instrukcje.
- Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, możesz wysłać do nas reklamowany produkt.
- Wypełnij formularz reklamacji, który znajduje się pod jednym z poniższych linków.
- Reklamowany towar wraz z uzupełnionym formularzem odeślij na adres: „Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie” z dopiskiem "Dział Marketingu, zamówienie nr ..., Sklep MLEKOVITKA".
- Przysługuje Ci prawo do wymiany wadliwego towaru na nowy towar wolny od wad. Jeżeli z różnych przyczyn jest to niemożliwe, możesz zażądać zwrotu pieniędzy.