Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Ustawienia cookies możesz zmieniać w ustawieniach Twojej przeglądarki w każdej chwili. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Dowiedz się więcej

baner_pomoc.png

  • Jaki jest czas dostawy?

    Przesyłki dostarczamy tak szybko, jak to tylko możliwe. Standardowo zamówienia realizujemy do 7 dni roboczych, ale robimy wszystko, by minimalizować klientom czas oczekiwania na złożone zamówienie. Wszystkie niezbędne informacje znajdziesz tutaj: Dostawa i płatność.

  • Czy mogę złożyć zamówienie z każdego miejsca w kraju?

    Tak, zamówienia realizujemy na terenie całej Polski.

  • Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

    Niestety, w związku z szerokim asortymentem oferowanym w naszym sklepie w tej chwili taka forma zamówienia jest niedostępna. 

  • Czy trzeba mieć konto w sklepie, aby kupić produkty?

    Nie, zakupu możesz dokonać bez konieczności posiadania konta.

  • Gdzie znajdę regulamin sklepu?

    Regulamin sklepu znajdziesz tutaj: Regulamin.

  • Ile kosztuje przesyłka?

    Koszt przesyłki jest stały, a szczegóły dotyczące kosztów poszczególnych form przesyłki znajdują się w zakładce: Dostawa i płatność.

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

    Wszystkie dostępne opcje płatności wskazane są na podstronie: Dostawa i płatność.

  • Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je odzyskać?

    Aby odzyskać hasło, należy skorzystać z opcji resetowania hasła: odzyskaj hasło. W tym celu należy podać adres e-mail użytkownika i postępować zgodnie z wyświetlanymi informacjami.

  • Czy zostanę poinformowany o zmianach statusu zamówienia?

    Tak. Wszyscy klienci naszego sklepu są informowani o zmianach statusu zamówienia. Po każdej zmianie statusu na adres e-mail przypisany do Twojego konta lub wskazany podczas podawania danych przy składaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z informacjami o statusie zamówienia.

  • Jak mogę się skontaktować z obsługą sklepu?

    Aby skontaktować się z obsługą sklepu, przejdź na podstronę kontaktu. Możesz skorzystać z formularza kontaktowego lub bezpośrednio - za pomocą danych zamieszczonych na stronie. 

  • Gdzie mogę osobiście odebrać zamówienie?

    Umożliwiamy osobisty odbiór złożonych zamówień bezpośrednio w naszych hurtowniach oraz w wybranych sklepach firmowych Mlekovitka. Odbiór osobisty możliwy jest zarówno po wcześniejszym opłaceniu zamówienia, jak i dla płatności przy odbiorze. Zamówienie będzie oczekiwało na odbiór w punkcie maksymalnie przez 2 dni robocze. Zobacz, gdzie możesz odbierać swoje zamówienia.

  • Co mam podać w tytule przelewu?

    Jeśli wybrałeś jako płatność formę tradycyjnego przelewu, w tytule wprowadź dokładną wartość, wyświetloną przez system. Nie wprowadzaj żadnych zmian, gdyż tylko wtedy będziesz miał pewność, że Twoje zamówienie zostanie prawidłowo opłacone.

  • Czy mogę zmienić zamówienie po tym, gdy zostanie ono wysłane?

    Nie. Po zatwierdzeniu zamówienia i przekazania go do wysyłki nie można już wprowadzić żadnych zmian.